Поиск...
Random Shit in World of Tanks 10 - WG crashes everything and I cant play wot lol

Random Shit in World of Tanks 10 - WG crashes everything and I cant play wot lol

Random Shit in World of Tanks 10 - WG crashes everything and I cant play wot lol

hi ════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════ If you would like to send in a replay (preferably for world of autism only) then watch this video to know how to do it PROPERLY. https://youtu.be/mGCMt5Q98ug ════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════ Instagram: ibrahim.c__ Snapchat: ibrahimchehimi I do giveaways periodically and the first person to comment on a picture of QuickyBaby I post on Instagram OR screenshot a picture of QuickyBaby on my Snapchat story will win a prise. Prizes are anything I feel like giving away on the world of tanks store, like gold, premium time or premium tanks. This isn't a joke by the way, I use my YouTube funds to buy YOU guys stuff. ════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════ My minecraft server IP: chems.ddns.net:42069 !--! SERVER IP CHANGES EVERY 30 DAYS, ONLY USE THE IP FROM MY LATEST VIDEOS! !--! No really, that's the IP. It runs on my computer so it's not paid, so when my computer turns off the server turns off, but it should be on everyday. ════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════ Rig: GTX 970 graphics card, Intel i7 - 4790k @ 4.00GHz, 8MB Cache Processor, 16GB RAM, Z97-A Mother Board. ════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════ 🇵🇱🇪🇦🇸🇪 🇸🇺🇧🇸🇨🇷🇮🇧🇪 🇹🇴 🇨🇺🇷🇪 🇲🇾 🇸🇵🇴🇷🇦🇩🇮🇨 🇦🇳🇦🇱 🇩🇮🇸🇨🇭🇦🇷🇬🇪. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
КОММЕНТАРИИ:
Рейтинг 9.3 из 10 на основе 706 оценок и 706 отзывов.
Turpo Urpilainen
Turpo Urpilainen
You know its the worst cancer when there is trlolol remix in the background. And the other guy sounds gay
Shen
Shen
thanks for making another one of those, ibrahimbot \u003c 3
Samyam Shah
Samyam Shah
Omg wut is dis.... Pubescent durp swearing teens? What a beautiful content. I cri tear of happyness... Kill me plz
MEGA byte
MEGA byte
that's the kind of shit I wanted to see
Cody B
Cody B
Fucking around is great, this child you collabed with needs his voice box viciously torn from his body
Vidmantas Klimaitis
Vidmantas Klimaitis
Honestly you guys dicking around is the best.. :/
megapet777
megapet777
im sorry but people in american server suck at this game
McMokka
McMokka
Yo chems, I love your videos! Suggestion: Make a video with WoT and your other weird cyborg game, but purely with the DejaVu-meme, would be amazing
Rick VanD
Rick VanD
What are those 'insults? FFS man 8 year old playing with you Chems?
Rob H
Rob H
There is always one guy with an fucking shit mic...
Šašo Počmáraný
Šašo Počmáraný
and chems was like: please stop calling me gay
Vaxinity
Vaxinity
What happened to autism 19 and 20?
Rohrkrepierer
Rohrkrepierer
That other dude is gay as fuck. What an acaoustic kid smh...
Shen
Shen
ITS POST IRONIC SEMI SARCASM YOU DUMB FUCKS. Bloop is bae and you dont get his layers my dude. if you are triggered by bloop you are probably triggered by my pony avatar too. feelssuperiordude
S I M O K O 〰
S I M O K O 〰
Rohrkrepierer savage lmao 😂😂😂😂😂
andreasaa2000
andreasaa2000
DAMN so "savage" dude, what an insult. He can never recover from that bro. Damn u fire.
Rohrkrepierer
Rohrkrepierer
SureI am, buddy
pascal vogler
pascal vogler
This retard sounds Arrogant and is probably the biggest nazis in the world
Neenjapork
Neenjapork
dafuq happend to arty dmg
Mtctt
Mtctt
camo net on batchat, NotLikeThis
Ratz Buddie
Ratz Buddie
Invest in an audio limiter. plzzzz. Always a scream or orgasm in the middle of dead silence
HomieG
HomieG
Keep makin thez cuz thar foony
Cosmin Dinulescu
Cosmin Dinulescu
hm im early.. time for a good joke : there are more than two genders
Nano852
Nano852
oohh yeaab baby triple memes
BryGuy
BryGuy
And does your friend have autism?
HighGeneral Blitz
HighGeneral Blitz
This cured my cancer
BryGuy
BryGuy
What is this cancer?
NodMan
NodMan
*_Get fucked boi..._*
Blur 410
Blur 410
CHEMS WHERES MY FUCKING WORLD OF AUTISM VIDEO? I NEED IT FOR MY AIDS!!!!!!!!
Kstewy 11
Kstewy 11
ex dee
Craig
Craig
If I was 18 i'd have these dickhead friends, yay.
Dominic Charles
Dominic Charles
Do gays reload faster? I mean, they have experience with taking loads right? The shells must weigh nothing to them. That's called a joke. Get over it pussies.
Blur 410
Blur 410
mmmmm chems is back?
CallsignAtlas
CallsignAtlas
So B-RAT is a training clan for the clan I'm exec in, the jageroo at 3:46 was a recruit. We recently gave him the boot for being to bad to be in a training clan. Kappa.
Steven Yu
Steven Yu
your kewl
Some Random Channel
Some Random Channel
Chicken Nuggets are best
Manamans Productions
Manamans Productions
i challenge somebody to tell me the Challenger is bad.
Gus Davis
Gus Davis
Manamans Productions challenger is bad.
Herpderp VIII
Herpderp VIII
pancakes
Enter Name:
Enter Name:
Where all the comments?
Enter Name:
Enter Name:
Curious Toast thank you for shedding light on this issue
Curious Toast
Curious Toast
Enter Name: it's been 2 minutes fuckface